Friday, July 15, 2011

Rindu...

Assalamualaikum..

Dah lama gila aku tak update blog ni,dah bersarang rupanya dengan habukhabuk kat monitor hehe..pada hal tak dak kena mengena pun kan.Terus terang aku citer,sebenarnya aku tak pandai nak mengarang cerita dan aku tak pandai nak mereka cerita.Kalau buat karangan sekolah boleh lah gagah jugak tapi bab nak mengarang tentang personal live ni susah sikit walaupun macammacam dalam kepala otak ni nak taip.Minat tu ada tapi skill yang tak berapa nak menonjol.

Aku ni lebih suka buka blog orang dari blog sendiri.Nak tau sebab apa?sebab blog aku sendiri tunggang langgang,tak teratur,lintang pukang..Tapi sekarang ni blog orang pun dah jarang aku buka sebab sibuk dengan keja dan berfb~fb tu pun dah masuk dalam senarai keja ok~.Blog yang mesti wajib aku baca tiaptiap minggu mesti blog lyanahisham.Yang tu kira blog favorite lah setakat ni.Blog membermember aku tak lupa gak baca antaranya member aku yang sangat comel ni zira segalanytentngdriku ,ima si cantik manis icheezy dan tak lupa aten si vogue atinouch

Lepas jugak rindu aku kali neh.Banyak benda lagi nak aku share kat sini tapi penyakit malas dah pun merebak.Insyaallah kalau ada masa terluang dan terbuang akan ada next entry untuk blog mucukmucuk ni.Sekian terima kasih. :P

Gambar semalam masa kat nagoya,cari baju raya dah..hehe

No comments:

Post a Comment